Fizetési módok
Utánvétes megrendelés, fizetés a termék átvételekor
Talán a legnépszerűbb fizetési forma. Ebben az esetben a termékek vételárát nem a megrendeléskor, hanem a kiszállítás megtörténtekor kell megtennie. A fizetést bárki intézheti, aki a csomagot átveszi. Ha nem vagyunk elérhetőek, lehet ez a szomszéd, barát, esetleg a munkahelyen az egyik kolléga. Fontos! A futár csak abban az esetben adja át a csomagot, ha az utánvét rendezve lett. Amennyiben elfelejtettünk pénzt hagyni ismerőseinknél, a futárnak nincs mérlegelési lehetősége, a csomagot vissza fogja szállítani nekünk.
Az utánvét előnye, hogy nem kell bankkártyával rendelkeznünk a fizetéshez. Bővebb információk a futárszolgálattal történő kiszállításról a házhozszállítási információknál találhatók, illetve az ÁSZF erre vonatkozó részében.
Banki utalás
Hasonlóan az utánvétes rendeléshez, itt sem szükséges bankkártya a rendelés kifizetéséhez. Banki utalás választása esetén a rendelés értékét előre el kell utalni cégünk számlaszámára, ehhez ,,Fizetési értesítőt" fogunk küldeni az előre megadott e-mail címre. A rendelést csak az összeg beérkezése után kezdjük el feldolgozni!
Praktikus fizetési mód, ha nagy értékben vásárolunk, és nem szeretnénk a futárnak fizetni. Természetesen jól jöhet abban az esetben is, ha egy harmadik személy veszi át a csomagot, akinek nem szeretnénk pénzt adni. Ezzel a fizetési móddal előre rendezhetjük a vásárlás összegét, így a csomagot a futár már csak át fogja adni kiszállításkor. A bankszámlaszámainkat és egyéb banki utalással kapcsolatos információkat az ÁSZF fizetési módokra vonatkozó részében talál.
Adataink:
Név: Új-ház Centrum Bau Star 98 Kft.
Székhely: 2316 Tököl, Csép út 2644/10.
Levelezési cím: 2316 Tököl, Csép út 2644/10.
Üzlet, átvételi pont címe: 2316 Tököl, Csép út 2644/10.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Környéki Törvényszék
Cégjegyzékszám: 13-09-165399
Adószám: 24675145-2-13
E-mail cím: barkacs@baustar98kft.hu
Bankszámlaszám: 10918001-00000073-06540005
Bankkártyás fizetés
Webáruházunk a UniCredit bankkártyás fizetési rendszerét használja. A fizetés gyors és biztonságos. Csak bankkártyánk limitje (ha van ilyen beállítva) korlátozza, mennyiért tudunk vásárolni.
Sikeres bankkártyás fizetésnél azonnal értesítést kapunk a rendelésről, így meg tudjuk kezdeni a feldolgozást. Ha azonban a rendelés közben nem tölti ki a bankkártyás fizetési oldalt, vagy elnavigál onnan, akkor a rendelés törlődik sikertelen tranzakcióval. Ha technikai hiba miatt történik mindez, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk, hogy segíthessünk a rendelésben.
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "Online, bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. Az UniCredit Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Termékek házhozszállítása
Házhozszállítási költségek GLS futárszolgálattal:
79.999 Ft rendelés-összeg alatt: 1890 Ft
80.000 Ft rendelés-összeg fölött: INGYENES
Túlméretes csomagok esetében: 5990 Ft
Nagyméretű csomagok (pl. Nagyméretű gépek, raklapos tételek stb): egyedi árazás alapján
Házhozszállítási költségek MPL futárszolgálattal:
79.999 Ft rendelés-összeg alatt: 1990 Ft
80.000 Ft rendelés-összeg fölött: INGYENES
Túlméretes csomagok esetében: 5990 Ft
Nagyméretű csomagok (pl. Nagyméretű gépek, raklapos tételek stb): egyedi árazás alapján
A normál méretű belföldi csomagok kiszállításánál a feladást követően a kiszállítást végző futárszolgálat küld további információt, nyomkövetési lehetőséget az Ön által a rendelésben megadott e-mail címre.
A csomag kézbesítése
A GLS a csomagot általában a feladást követő munkanapon, munkaidőben kézbesíti. Amennyiben senki nem veszi át a csomagot, a futár értesítést hagy a postaládájában vagy felhívja Önt, esetleg e-mailben is tájékoztatást ad az átadás sikertelenségéről. Az írásos értesítésen a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (06-29-88-67-00 vagy 06-20-890-0660) mellett a futár saját telefonszáma is szerepel. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időpontot és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható.
A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen fontos céljuk nekik is, hogy a címzetthez a leggyorsabban eljusson a csomag. Ha nem sikerül felvenniük a kapcsolatot Önnel, a csomagot általában 5 napig a legközelebbi GLS depóban őrzik. A futár az 5 nap alatt ismételten megpróbálja kézbesíteni azt. Ha ismételten sem tud Önnel kapcsolatba lépni, és senki nem jelentkezik a depóban tárolt csomagért, akkor a GLS visszaszállítja azt az Új-Ház Centrum Bau Star 98 Kft-nek.
Speciális termékek szállítása
A speciális termékekre a normál termékektől eltérő szállítási feltételek vonatkoznak. Kérjük, rendelés előtt olvassa el, hogy a megfelelő átvételi lehetőséget választhassa, illetve a kiszállítás időpontjáról tájékozódhasson.
NAGYMÉRETŰ CSOMAGOK
A GLS futárszolgálattal csak egy bizonyos méret alatti csomagok szállítására van lehetőség, ezért néhány extrém esetben (pl. nagyméretű szerszámgépek, raklapos termékek, stb.) egyedi szállítási ajánlatot adunk. A csomagot csak azután küldjük ki, hogy az ügyfeleink elfogadták a díjkalkulációt.
VESZÉLYES ANYAGOK
Értesítjük ügyfeleinket, hogy társaságunk a hatályos jogszabályok szerint veszélyes terméket futárszolgálattal nem küld ki. Az ilyen megrendelések személyesen vehetők át a boltunkban - az előzetes értesítésünket követően.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL TÖKÖLI BOLTUNKBAN
A megrendeléskor lehetőség van tököli boltunkban történő személyes átvételt is választani. Amennyiben rendelését személyes átvétellel rendelte meg, abban az esetben a csomagot üzletünkből veheti át nyitvatartási időben. - munkanapokon hétfőtől péntekig 7-16 óráig, szombaton 7-13 óráig.
FONTOS! Nagyobb termékeink kiszállítását szállítmányozási partnerrel végeztetjük. A kiszállítás lakáscímre való eljuttatást jelent ameddig a teherautó be tud hajtani. Lakásba való felszállításról ebben az esetben Önnek kell gondoskodnia.
MINDIG ELLENŐRIZZE A CSOMAGOT ÁTVÉTELKOR!
Ha külsérelmi nyomot (pl. benyomódott csomag-sarok, szakadás, stb.) lát a csomagon, akkor a futár jelenlétében kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A sértetlennek tűnő csomagokat a futár távozását követően azonnal célszerű kibontani és az esetleges kívülről nem látható sérüléseket haladéktalanul jelezni kell az Új-Ház Centrum Bau Star 98 Kft. központi telefonszámán. A szállítás közben megsérült termékek cseréjét csak abban az esetben tudjuk garantálni, ha az átvételkor készült jegyzőkönyv a sérülésről, vagy haladéktalanul eljutott hozzánk a sérülési értesítő.
Speciális nagy méretű termékek szállítása
A GLS futárszolgálattal csak egy bizonyos méret szállítására van lehetőség. Néhány extrém esetben ezért egyedi szállítás szükséges. Tipikusan ilyenek a nagy méretű gépek illetve raklapos tételek. Ezeket egyedi kalkuláció alapján szállítjuk, természetesen az ügyféllel történt egyeztetés után.
A megrendelt csomagok kiszállításával kapcsolatban az Új-Ház Centrum Bau Star 98 Kft ügyfélszolgáltatát hívhatja a 06 24 536 521-es telefonszámon.
A nagyméretű csomagok szállítási költségét egyedileg kalkuláljuk. Az esetlegesen ki nem számolt extra méretű szállítmányok díját a megrendelés beérkezése után kiszámítjuk és a csomag elküldése előtt minden esetben személyesen egyeztetünk ügyfeleinkkel.
Kérdése vagy megjegyzése van? Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Szállítási határidők
Webáruházunk több mint 40 beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani. Amennyiben erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot a hiányzó tétel nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A megrendeléseket mindig a lehető legnagyobb gondossággal, gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben. Minden jó tanácsot szívesen fogadunk, minden észrevételre reagálunk. Minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy beszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással kezelünk!
Mi a teendő személyes átvétel esetén?
A rendeléseket minden esetben feldolgozzuk, előkészítjük. Személyes átvételes csomagok esetében a feldolgozást követően értesítjük a megrendelőt az átvétel lehetséges időpontjáról. A személyes átvételre rendelt csomagokat 1 hétig áll módunkban tárolni. Kérjük addig gondoskodjon az elszállításról. 1 hét után a rendelt csomagot automatikusan visszatároljuk és a rendelése törlésre kerül.
Üzletünk címe:
2316 Tököl, Csépi út 2644/10 Hrsz, Telefonszám: +36-24-536-524